×
מציג 10 תוצאות מתוך 86

"يتعين توفير قرية كاملة لتربية الطفل، تصور فريق التعليم الخاص للشراكة مع الأهل.

رقم النموذج: 2018-71-890 | بارشاد: بروفيسور اوري رسوبسكي ود.تمر زيلبرج .
أجريت هذه الدراسة بتمويل من “صندوق شاليم” الأدب يدعم أهمية التعاون بين المدرسة والأهل لرفاهية الطلاب، خاصة في نظام التعليم الخاص. ومع ذلك، هناك تحديات كثيرة في إقامة والحفاظ على ...

The Contribution of Perceived Social Support and Support through Individualized Instruction to the Development of Cognitive Autonomy among Adolescents with Intellectual Disabilities

Catalog # 890-105-2018 | Other Author: Pnina Shavit
This work was supported by a grant from Shalem Fund Beit Berl College and the Shalem Fund conducted a study which examined the contribution of different sources of support, including ...

תרומתם של תמיכה חברתית נתפסת ותמיכה באמצעות הוראה פרטנית לפיתוח האוטונומיה הקוגניטיבית של מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-105-2018| מחברים נוספים : פנינה שביט
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מכללת בית-ברל בשיתוף קרן שלם ביצעו מחקר לבחינת תרומתם של מקורות תמיכה שונים, ובכלל זה הוראה פרטנית, לאוטונומיה הקוגניטיבית של מתבגרים עם מוגבלות שכלית ...

ההשפעה של ליצנים טיפוליים/רפואיים על המשחקיות של ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מחברים נוספים : אמיתי שטרן, עינת אליזרוב
The effect of medical/therapeutic clowns on the playfulness of children with intellectual disabilities משחק הוא מרכיב חיוני בהתפתחות הילדים. לצד המוגבלות הקוגנטיבית, לילדים עם מוגבלות שכלית  קיים קושי במשחק וזאת ...

קיץ – חוברת לילדים הכי מיוחדים שיש

חוברת מונגשת לילדים צעירים
חוברת מונגשת לילדים צעירים בנושא של קיץ. בכתיבת התכנים לחוברת היה מעורב צוות רב מקצועי שכלל מרפאה בעיסוק, בלשנית וגרפיקאית המתמחה בעיצוב נגיש. הפעילויות בחוברת נבחרו מתוך תפיסה עיסוקית של מיומנויות החשובות ...

מדריך לתכנון והקמה של מעונות יום שיקומיים – 2022

משרד הרווחה והביטחון החברתי, הקרן לפיתוח שירותים לנכים של המוסד לביטוח לאומי, קרן שלם ומשרד הבריאות מעדכנים גרסה לשנת 2022 למדריך הכולל הנחיות לתכנון מעונות יום שיקומיים והקמתם. זאת במטרה לקדם בניית ...

סימני דרך – כרטיסי ניווט בעבודה עם תלמידים משתלבים

בשנים האחרונות עולה מספרם של התלמידים המשתלבים בכיתות של חינוך רגיל. אנשי חינוך מדווחים על קושי לתת מענה פרטני ומדויק לתלמידים עם מוגבלויות, בתוך כיתה גדולה ותוססת, ומבקשים לקבל כלים ...

שיעור מיוחד בשינויים: חוויות ההוראה מרחוק של אנשי חינוך, במסגרות של תלמידים עם מוגבלויות מרובות, בזמן מגפה עולמית מתמשכת של נגיף קורונה (COVID-19)

מחברים נוספים : אורלי עידו, נעמי אריאל, חני שמרלינג
מטרת המחקר הנוכחי היא לחשוף את חוויותיהם של אנשי החינוך – מורים, מורות, גננים וגננות – במסגרות של תלמידים עם מוגבלויות מרובות, אל מול האתגרים של ההוראה מרחוק והיתרונות הגלומים ...

תפיסות חינוכיות של מנהלי בתי ספר, מפקחים ומובילי מדיניות חינוכית בנוגע לשילוב בוגרים עם מוגבלות שכלית בעבודה במסגרות חינוכיות

מק"ט 890-59-2018
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. שילוב בוגרים עם צרכים מיוחדים בחברה בכללותה ובמערכת החינוך בפרט מהווה אתגר תרבותי וחברתי שעל מנת להצליח בו, יש להכיר לעומק את עמדות האנשים ...

מציג 10 תוצאות מתוך 86