×
מציג 8 תוצאות מתוך 118

הנכונות של הורים לילדים עם פיגור שכלי לפנות להשמה חוץ ביתית: השוואה בין הורים עולים מבריה”מ לשעבר לבין הורים ילידי הארץ

מק"ט 520 | מנחה : ד"ר אילנה דובדבני
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מחקר זה בוחן האם קיים הבדל בנטייה לפנות להשמה חוץ ביתית ובדפוסי התנהגות הקשורים בה בין הורים עולים מברית ...

הורים לילדים עם נכויות התפתחותיות: הקשר בין מגדר, דחק הורי ותפקוד הילד להסתגלות הזוגית של ההורים

מק"ט 512 | מנחה : פרופ' אריק רימרמן
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר התמקד בהורים לילדים צעירים עם נכויות ובדק האם קיימים הבדלים בין אבות לאימהות בדחק ההורי, בתפיסה את רמת ...

דחק, תמיכה חברתית ורווחה אישית של אימהות ערביות לילדים עם צרכים מיוחדים המטופלים במחלקות לשירותים חברתיים בצפון

מק"ט 515 | מנחה : ד"ר אילנה דובדבני
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מחקר זה מתמקד במשפחה עם ילד עם צרכים מיוחדים במגזר הערבי בישראל ובעיקר באימהות. במחקר נבחנה השפעת מערכת התמיכה ...

רמת הדחק של אמהות אומנות לילד עם פיגור שכלי והקשר שלה למשאביהן האישיים

מק"ט 513 | מנחה : ד"ר דוד פורטוביץ
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר בודק את מקורות ורמת הדחק של אימהות אומנות לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה). כמו כן, נבדקה רמת ...

ילדים עם צרכים מיוחדים: הערכת צרכים וכיסוים על ידי השירותים

חוקרים נוספים : ברנדה מורגנשטיין, מלכה שימעל, גלית ריבליס
ילדים עם צרכים מיוחדים במדינת ישראל מקבלים מענים ממגוון נותני שירותים : קופות החולים, משרדים ממשלתיים (רווחה, חינוך בריאות) רשויות מקומיות, ארגונים ועמותות ואף שירותי המגזר הפרטי. מטרת המחקר המשותף ...

השפעת תרגול גופני יומי על מכשיר המסילה הנעה על תפקוד מוטורי של ילדים עם פיגור בינוני-עמוק

מק"ט 504 | מנחה : ד"ר איסקוב אלי
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. אוכלוסייה רב-נכותית עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) אובחנה בעבר גם כאוכלוסייה בעלת כושר גופני לקוי. הסיבות לכושר הגופני הלקוי, ...

יעילות ה”סנוזלן” בהתערבות בילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית המפגינים התנהגות בלתי מסתגלת

מחברים נוספים : שולה פרוש, מנפרד גרין, דנה רוט
על המחקר - ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית עשויים לחוות את הסביבה ככאוטית, מאיימת, מבלבלת ויוצרת גירוי יתר או תת גירוי. הם עשויים להגיב לסביבה זו בהתנהגות בלתי מסתגלת. מחקר זה ...

מכון חרוב פותח תוכנית למידה בנושא – טיפול בילדים בעלי מוגבלויות שעברו פגיעה מינית

 מכון חרוב פותח תוכנית למידה בנושא - טיפול בילדים בעלי מוגבלויות שעברו פגיעה מינית. מצ"ב קול קורא להגשת מועמדות לקורס. לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' טלי שלומי במייל.    או ...

מציג 8 תוצאות מתוך 118