×
מציג 8 תוצאות מתוך 48

מדריך נגישות לכנסים

קבוצת לימודי מוגבלות במכון ון ליר בירושלים
מתוך האתר של מכון ון ליר -  "חשיבות ההנגשה של כנסים אקדמיים, כנסים מקצועיים וכנסים אחרים נובעת ממרכזיותה של הזכות לנגישות כזכות אדם בסיסית לאנשים עם מוגבלויות. זכות זו זכתה ...

דואר ישראל – מסמך בשפה פשוטה

בבית הקבוצתי מתגוררים ילדים ונוער עם מוגבלות שכלית התפתחותית קלה בגילאי בית ספר. המסמך נכתב עבור דיירים בני 13-23. מטרת המסמך להנגיש את שירות דואר ישראל לדיירי הבית. המסמך עוסק ...

תרומת לימודי המשך באקדמיה לאוריינטציית עתיד, מסוגלות עצמית ואופטימיות בקרב אנשים עם לקויות קוגניטיביות: המקרה של כפר תקווה – דיור מוגן לבוגרים עם צרכים מיוחדים

מק"ט 584 | מנחה: פרופ' שונית רייטר
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר היא לבדוק האם קיים קשר בין השתתפות בתכנית לימודי המשך ב'כפר תקווה' של אנשים עם לקויות קוגניטיביות ...

אסופת מאמרים – אילן בן צור

 אסופת מאמרים בנושאים שונים שכתב אילן בן צור, מנהל מערך דיור בחברת א.ד.נ.ם. המאמרים עוסקים בנושאים שונים כגון : השכלה לאנשים עם צרכים מיוחדים, גישת הכוחות וההעצמה ועוד.

תלמידים עם לקויות קוגניטיביות באוניברסיטה: קורס העשרה לימודית באזרחות והכנה לחיים בקהילה, באמצעות לימודי מחשב באוניברסיטת חיפה

מק"ט 28 | מחברים נוספים : טלי ברקוביץ, נירית קרני וייזר
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. העבודה הנוכחית מציגה את היתרונות של קורס באזרחות פעילה, המבוסס על מחשבים, שנערך באוניברסיטת חיפה לתלמידים עם ליקויים אינטלקטואליים. הקורס התבסס על אימון ...

חינוך והכשרה של בוגרים עם פיגור שכלי ככוח עזר למקצועות הסיעוד

מק"ט 34 | מחברים נוספים: אדווה זילברשטיין חכם
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. מחקר זה מציג את היתרונות וההישגים של מבוגרים עם לקויות קוגניטיביות אשר שולבו בתכנית הכשרה ככוח עזר למקצועות הסיעוד אשר התקיימה באוניברסיטת חיפה. ...

לימודי המשך באקדמיה לאנשים עם מוגבלות קוגניטיבית

מנחה: פרופ' שונית רייטר
בשנים האחרונות אוניברסיטאות ומכללות פותחות את שעריהן לתכניות מיוחדות לאוכלוסייה זו, אך הן עדיין מעטות. מטרת המחקר הייתה לבחון את תפיסותיהם של אנשים עם מוגבלויות קוגניטיביות ואנשי צוות העובדים עימם ...

Computer-Presented Video Prompting for Teaching Microwave Oven Use to Three Adults with Developmental Disabilities

הערכת תהליך רכישת מיומנות הכנת פופקורן במיקרוגל בקרב בוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית באמצעות שימוש בסרטוני הדרכה והפחתת השימוש בהם לאחר רכישה המיומנות.
החוקרים העריכו את השימוש בסרטונים ללימוד 3 מבוגרים עם מש"ה כיצד להכין פופקורן במיקרוגל. האימון כלל פירוק של הפעילות ל-10 משימות, והועברה במטבח של מרכז היום בו המשתתפים שוהים. לביסוס ...

מציג 8 תוצאות מתוך 48