×
מציג 9 תוצאות מתוך 69

התפתחות תפקודי ניהול בגיל הצעיר בילדים עם תסמונות גנטיות ידועות

מק"ט 523 | מנחים: פרופ' ג'ודי אורבך, פרופ' ורדה גרוס צור
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. תפקודי ניהול ומרכזיותם בגיל הרך הוא נושא הזוכה להתעניינות גוברת, הן בילדים עם התפתחות תקינה והן בילדים עם הפרעות ...

מיפוי הקושי ותהליכי החשיבה בפתרון אנלוגיות פרספטואליות וקונספטואליות באמצעות אבחון דינאמי בקרב מתבגרים ומבוגרים בעלי פיגור שכלי

מק"ט 546 | מנחים: ד"ר חפציבה ליפשיץ, ד"ר יצחק וייס
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר העיקרית הייתה להתחקות אחר תהלכי החשיבה והקשיים של בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) בבואם לפתור אנלוגיות קונספטואליות ...

מטה אנליזה של מחקרי זיכרון מפורש באוכלוסייה בעלת פיגור שכלי

מק"ט 565 | מנחים : ד"ר חפציבה ליפשיץ פרופ' אלי וקיל
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר הינה עריכת מטה אנליזה של מחקרים בתחום הזיכרון המפורש שנערכו בקרב בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה). בדומה ...

מערכת מותקנת על הליכון חשמלי לניטור התפתחות הליכה בפעוטות עם תסמונת דאון

מק"ט 20 | מחברים נוספים: עמית גפן
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. לפעוטות עם תסמונת דאון, דפוס שונה בהתפתחות ההליכה בשלב מוקדם בגיל הילדות. ניתן להתאמן באמצעות הליכון חשמלי, כדי לקדם השגת יעדים מוטוריים אצל ...

שיפור תפיסת רצף זמן בקרב ילדים עם פיגור שכלי בינוני באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה

מק"ט 21 | מחברים נוספים: סיגל עדן, מיכל בצר
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. המחקר עוסק בתפיסת הזמן, ומתמקד בשיפור תפיסת רצף הזמן אצל ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה). תוכנית ההתערבות התבססה על טכנולוגית המציאות המדומה ...

אפיוני קריאה ומטלות תלויות קריאה בקרב צעירים בעלי פיגור שכלי ממקור לא ידוע

מק"ט 545 | מנחה: פרופ' יונתה לוי
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר בנושא ליקויי קריאה התמקד בעבר באוכלוסיית הדיסלקטיים, שהם בעלי אינטליגנציה תקינה בדרך-כלל הסובלים מליקוי ספציפי בקריאה. המחקר הנוכחי ...

השפעת מצבי רגש על תהליכי עיבוד מידע חברתי בקרב מתבגרים עם פיגור שכלי קל ובינוני

מק"ט 517 | ד"ר חני טור-כספא
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר בודק השפעת מצבים רגשיים חיוביים ושליליים על תהליכי עיבוד מידע חברתי, בקרב אוכלוסיות מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ...

השפעת מעורבותם של ילדים עם נכויות התפתחותיות קשות הלומדים בבית ספר מיוחד, עם בני גילם בבית ספר רגיל

מק"ט 518 | מנחים : ד"ר חני טור-כספא, פרופ' שונית רייטר
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. העבודה מציגה תוצאותיו של ניסיון שילוב חלקי, של ילדים עם נכויות התפתחותיות קשות בבית ספר כללי. במטרה לבדוק את ...

סקירה זו בוצעה על-ידי מכלול- יח׳ הערכה ומחקר של קרן שלם תכנית סביבה תומכת הינה תכנית מרכזית של השירות לטיפול בקהילה באגף לטיפול באדם עם מוגבלות שכלית במשרד הרווחה והשירותים ...

מציג 9 תוצאות מתוך 69